Ofte stilte spørsmål

Trenger jeg en konto for å handle?

Nei du trenger ikke å ha en konto hos oss for å bestille varer.

Hvordan blir varene sendt?

Vi benytter Bring som speditør av våre varer. Vi benytter servicepakke, og varene må derfor hentes på posthuset. Skulle du ønske en annen transportør, så kontakt oss gjerne.

Hvor er ordren min nå?

Etter at vi har sendt varene fra oss, så skal du ha fått ett sporingsnummer på mail. Skulle du ikke ha fått dette, kontakt oss og vi sender det til deg. Hvis du er registrert hos oss, så kan du også sjekke status på din ordre under “ordreoversikt”.

Hvor holder dere til?

Vi har besøksadresse i bygg 25 på Herøya Industripark i Porsgrunn. Dette er hovedbygget hvor resepsjonen for Industriparken ligger.

Når blir ordren min sendt?

Ordrer som er inne før kl. 12.00 blir normalt sendt samme dag. Forutsetter at varene er på lager.

Restordre?

Noen varer har status som restordre? Dette betyr at varen ikke er på lager hos oss for øyeblikket men kan bestilles. Vi har kort leveringstid til oss på mange av produktene (1-2) dager.

Fortsatt spørsmål?

Send oss en mail